biraz şans ama siz bilginize güveniyorsanız boş gezmek yerine daha düşük ücretle işe girip kendinizi ispatlayınca maaş zammı istersiniz vermezlerse çıkarsınız ki zaten işini iyi yapan kişiyi kolay kolay bırakmazlar bence.
ama insanların beleşe kullandıran deneme yapıyoruz ayağına bir ay sigortasız çalıştıırp çıkaranlar gibilere de kendinizi kullandırmadan tabi
Zor hocam burda herkes stajyer ayağına işe alıp sürekli bedava eleman çalıştırıyor 😅