yalnız şu maaşla iş aranmaz hocam. hele ki siz işinize yeteğinize güveniyorsanız. vaktiyle bir akrabam bir işte çok tecrübeliydi ama yarı asgari ücretle işe girmek zorunda kaldı. çünkü girdiği yerde eleman ihtiyacı yoktu ancak yarı paraya çalışmaya razı olunca işe aldılar. ve ikinci ayın sonunda 2 asgari ücretle çalışmaya devam etti diğerleri tek asgari ücretle calışmaya devam etti hatta bazılarını işten çıkardılar. 10 yıl içinde patrondan sonra ikinci adam koca fabrikada.

başka bir tanıdık işletme bitirdi . cv göndermediği firma kalmadı ülkede ama işe alınmadı. sonra bir firmada asgari ücretin baya altında işi kabul etti. bir yıl olmadan inşaat şirketinin devletten aldığı ihalelere o girmeye başladı.