Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşi ne kadar iyi yapıldığına bağlı aslında şuan bir animasyon ücreti bile aylık kazanc fiyatında. Grafik tasarımın bile çok fazla ıvır zıvırı var 1 program bilip grafikerim diye geçiniyorlar lakin öyle değil. Bu kadar bilen kimse bence hakkı 3 5 7 değil Tabi ne kadar bilgi o kadar ücret beklentisi
Hocam işi öğrenip sürekli kendi yararına kullandıkça insan hiç para kazanamayacakmış gibi geliyor valla 😅 7k iyidir iyi en azından hafta da 2 kere market alışverişi yaptırır adama 😂