Yokubo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunların hepsini 3k'ya yaparım. Gençler iş beğenmiyor yoksa 3k büyük para rabbim mevzu bahis kimseye zeval vermesin
İşi ne kadar iyi yapıldığına bağlı aslında şuan bir animasyon ücreti bile aylık kazanc fiyatında. Grafik tasarımın bile çok fazla ıvır zıvırı var 1 program bilip grafikerim diye geçiniyorlar lakin öyle değil. Bu kadar(çoğu programa hakim after xd vb) bilen kimse bence hakkı 3 5 7 değil Tabi ne kadar bilgi o kadar ücret beklentisi