Allah bağışlasın hocam..
Biz sıcak hava üfleyen fanlı ısıtıcılardan kullandık.
İnfraRed olanlar görmediği alanı ısıtmıyor, şöyleki önüne siz bile geçseniz bebeğe sıcağı etki etmiyor.
Quartzlar yakın mesafeye etki ediyordu, banyomuz büyük olduğu için tercih etmedik.
Yağlı radyatörlerin banyoyu ısıtması çok uzun sürüyordu.
Fanlı alıp memnun kaldık, tavsiye edebilirim.
Nem konusunda ise çocuğu banyoya almadan önce zaten sıcak suyu kovada beklettiğimiz için sorun teşkil etmedi.
Birde biz çoçuğu 3 aylıkken salonda yıkıyorduk, banyoya cesaret etmemiz vakit aldı

Sıhatler olsun miniğe..