ebilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İngilizce sitede bunu başarmak gerçekten zor. Tebrik ederim.
Tam olarak kendim başarıyı yakaladıktan sonra R10'da bununla ilgili bir konu açacağım ve tecrübelerimin tamamını anlatacağım.
Hatta henüz lise çağındaki genç bireylere mesleğimi tanıtıp birebir "ücretsiz" olarak eğitimler vereceğim ama önce üniversite sonra gerekli sertifikaları aldıktan sonra yapacağım bunları.