HaberReport adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda krizden çok kriz söylentileri piyasayı öldürüyor. Bunu yapan da biziz. Bu konuya yazılan cevaplara bile baktığınızda herkes kriz ile ilgili yorum yazmak için can atıyor. Belki siyasi sayikler belki de yaşanmış tecrübeler var. Ama ticaret yapan adam hiç bir zaman krizden bahsetmez. Çünkü kriz çoğunlukla psikolojik bir ivme ile hareket eder. Bizim ülkemiz çok garip. Özellikle ticaret yapan kesimler. Kriz söylemi bir bataklıkta çırpınmaktan farksız. Size iş verecek olanı caydırıp, sizin iş vereceğiniz adamı soğutuyorsunuz. Adamlara "Cash is King" dediğiniz müddetçe piyasa elbette durgun kalacak.
Asıl kabul etmesi gereken kişiler/kurumlar kabul etmiyor diye söylenti kalıyor. Kimsede para yok, hangi sektör olursa olsun işler düşüyor bunu görmek için başkasının söylediklerine göre haraket etmene gerek yok. Gayet açık ve net her şey.