ne iş yaptığınızı bilmiyorum , nacizane tavsiyem ; zenginlere mecburi hizmet etmeden düzenli güzel gelirler çok zor. bunun içinde çok güzel bi çevre ve onlara düzenli güncel hizmetler sunmak gerekiyor.temel gıda haricinde halkın tümüne erişim zor malesef. onda da stokçuluk yaparak büyükler para kaldırıyor küçük esnafa bişey kalmıyor