Yağ fiyatları grafiği varsa durumu anlatmaya yeterli olur herhalde Okullar açıldı, her şey zamlandı, kış geldi, doğalgaz başlar, kiralar arttı, o arttı bu arttı ama maaşlar aynı, yılbaşından sonra gözü boyanan insanlar bir ara alışveriş yapmaya başlarlar, piyasa canlanır, yılın bu zamanları hep böyle birkaç senedir. O yüzden zaten en çok indirim yapılan zamanlara girdik.