Para yok, olanlarda dolar veya altına yatırıyorlar..
Millette alım gücü kalmadı hocam
Ekonomik belirsizlik her zaman halkın alım gücünü düşürür, elinde para olsa dahi harcamak yerine erteler.
Doların hızlı yükselişi şuan piyasayı etkiledi.
Enflasyon. Parasızlık, ekonomik kriz. Birsürü etken olabilir aslında İsmet Hocam.
Özellikle ülkemizde alım gücü inanılmaz şekilde düştü.
Gayet açık dolar arttı ekmek un pazar yağ herşey arttı diye uzakdan frelence iş yapan insanlarda arttırdı örnek vermek gerekirse bir sınava korono vurusden önce 50 TL giren adam şuan 200tlden assagi girmiyor ne değişti hicbisey e peki yeni mezun olanlar benim gibi insanlar ne yapıyor 100tl hatta 80tl sonuç olarak size ekmek çıkmaz işini iyi yapıyorsunuz diye fiyatı uçurmaya gerek yok bizde aynı işi yapıyoruz daha uyguna ki ben böyle bı ton iş yaptım Facebook ve YouTube araciligiyla ucuz yapıp sürümden kazandım gereksiz pahalı yaptınız ucurdunuz fiyatları azalmasının iş bulmanın sebebi bu.
Maalesef hocam sektörü bilmeyen insanların sektöre girmesi ve rastgale fiyat yazması sektörleri çok bozdu