Hocam öncelikle geçmiş olsun. Şair İsmet Özel, "İnsan, eşref-i mahlukattır derdi babam. Bu sözün sözler için bir yeri vardı." diyor. İnsanı mahlukların (yaratılmışların) şereflisi kılan ya da insanı diğer insanlardan ayıran o "şeref" dediğimiz şey zannımca vicdandan geçer. Vicdan da zaten azapla harlanır. Velhasıl kelam, yer yer hatalar yapabiliyoruz. Kimileri büyük sorunlara da yol açabiliyor. Niyet bu sorunu oluşturmak olmadıkça, ortada sürekliliği olan bir ihmal olmadıkça kaderimizde olan hususlara müdahil olamayız. Her zaman daha dikkatli olup, sahip olduklarımıza sahip çıkmaya devam edip, onlar için elimizden geleni yapmaktan başka çaremiz yok. Tekrar geçmiş olsun der, şifalar dilerim. Zamanımızı azapla değil yaşamımızı iyileştirme çabasıyla sürdürmemiz dileğiyle.