çok geçmiş olsun. ben doğduğumda ebe beni yere düşürmüş bundan yaklaşık 1 hafta sonra da babaannem aynı şekilde yere düşürmüş. o zamanlar epey korkmuşlar tabi bir sıkıntı oldu mu olacak mı diye ama hamdolsun olmamış. siz de içinizi ferah tutun, Sizin kastınız yok ihmaliniz yok. olabiliyor böyle şeyler.