Yanlış anlaşıldım ben kedimi acındırma derdinde değilim sadece nasıl yaparım konusunda soru sordum konunun geldiği nokta bu. Ben bu konuyu yazarken böyle hayal etmemiştim. Kusuruma bakmayın. Bazen olumlu düşünmek olumsuzlukların önüne geçmiyormuş demek ki
Sen boşver şimdi konunun nereye geldiğini bak bir sürü iş kapısı açıldı, emeğinle kazanacaksın bunda bir sıkıntı yok ki. Her şerde bir hayır vardır yani, geriye kalanı boşver. İş kapısı arayalan arkadaşlara kulak ver sen gerisini salla.