Yanlış anlaşıldım ben kedimi acındırma derdinde değilim sadece nasıl yaparım konusunda soru sordum konunun geldiği nokta bu. Ben bu konuyu yazarken böyle hayal etmemiştim. Kusuruma bakmayın. Bazen olumlu düşünmek olumsuzlukların önüne geçmiyormuş demek ki