Şimdi hocam, ABD'nin en büyük gıda zincirlerinden birinin sahibine nasıl bu kadar zengin olduğunu sormuşlar. Başlamış anlatmaya; "İşsiz güçsüz, beş parasız dolaştığım bir gün halime acıyan bir komşum bana kırmızı bir elma verdi. O an karnım çok açtı ama ben elmayı yemedim. Önce güzelce yıkadım, pamuklu bir bezle parlattım. Sonra mahallede bulunan doğal ürün tezgahında 1 dolara sattım. Sonra o 1 dolar ile hale gidip yarım kilo elma daha aldım, onları da güzelce yıkadım ve pamuklu bez ile parlattım. Tanesini yine bir dolardan sattım. Yaklaşık 3 yıl boyunca halden hergün elma alıp sattım. Üç yılın sonunda kayınpeder vefat etti ve bize 3 milyon dolar civarı bir miras ve gıda devi bir şirketi miras bıraktı..."