Selamlar,
Bildirim gelince konuyu gördüm ama hala ayılamadığım için herhalde hiçbir şey anlamadım
Şu anda forumda vip bölüm mü varmış haberim yok. Uzun yıllardır bir kaç kategori dışında pek aktif değilim. Eskiden forum konuları dışında moderatörler için ayrı bir yerimiz vardı. Vip kategorisini pek hatırlamıyorum, muhtemelen çok uzun sürmediğinden aklımda kalmamış.
Her dönemin, her yaşın güzelliği farklı oluyor. İhtiyarlık tribine girmeden şöyle bir şey söyliyeyim. r10 özelinde konuşursak eskiden 1000 -2000 kişi aktif iş yapıyordu ve çoğu kişi birbirini tanıyordu. Ben zamanında 100-200 kişiyle yüz yüze görüşmüşümdür. Böyle olunca yeni site açtığımızda buradaki arkadaşlarımız karşılıksız hemen link verirdi. Aynı sektörde olanlar uyarılarını yapar, sponsor için tavsiye verirdi. Şu anda parayla satılan kuponlar, seo veya para kazanma tüyolarını biz öğrendiğimiz anda ücretsiz paylaşıyorduk. Birinin tasarım veya yazılım sorununu çoğunlukla bilen biri ücretsiz çözüyordu.
Şu anda eskiye oranla forumda 10-20bin kişi aktif çalışıyor. Belki de bu sayı çok daha fazladır. Kimisi işini iyi yapıyor ama bir kısmı da para hırsı bürümüş çok saçma işlerle uğraşıyor. Böyle olunca iş adres sormaya bile ücretli yardım yapmaya geldi. Eskisi gibi bir yardımlaşma, arkadaşlık ortamı beklemeyin ama mutlaka birkaç kişiyle samimi olun. Çünkü forum veya sektör dışındaki arkadaşlarınızla iş muhabbeti bir yerden sonra olmuyor. Birbirinize yardımcı olmak, bir şey katmak için aynı kafada insanlar olmanız gerekiyor.
Eskilere selam
Aynen premium özel alanı var orada gördüm, bazı konular orada kalmış sanırım. Açıkçası eskileri okuyunca baya imrendim. anlattığınız gibi çok güzel şeyler gözüme çarptı, güzel zamanlar geçirmişsiniz (:
Nereden bulup gördün bilmiyorum ama Henüz çıkılmış bir mezar yok.

Hatta bunun daha da eskisi var iyinet forumları. 2002-2003 de yazdığım mesajlar hala orada duruyordu sanırım. Zaten burasıda iyinet e tepki olarak açılmıştı. Radmin bu domaini ronaldinho10 gibi bir fan sitesi yapmayı planlıyordu.
Bu arada da yaşımız belli olmasın ama emekliliğe 6 sene kaldı
Yukarda da
@KoS; yazdığı gibi ücretsiz paylaşıyorduk. Zaten para verip satın alacak kimse de yoktu.
Not : Bu forumda sadece
@zeynelkoc; un bana zorla sattığı 3 harfli domainleri bıraktığıma üzülürüm. Sanırım 2007-2008 arası olması lazım. Sebepse 3 harfli org domainler reg fee bile etmiyordu
evet o da dikkatimi çekti, o sıralar herkeste ronaldinho aşkı varmış sanırım (: umarım bizde sizlerin yaşadığı gibi güzel dostluklarla yaş alır, gelişiriz.