10 tl için bankama tanımadığım kişiden eft girişine izin vereceğim ?
yarın öbürgün başıma bin bir türlü iş açılmayacağının garantisi
ahhh şu milletimiz uyansa artık
Ne alaka o zaman bakkalar vs iş yapmasın. Tanımadıkları onlarca insan gidip alışveriş yapıyor. Belki biri hırsızlıktan kazandığı parayla bakkaldan alışveriş yapacak belki gasptan kazandığı parayla alışveriş yapacak. Düşünceye sonsuz saygı duyarım fakat bu düşünce çok saçma