10 tl için bankama tanımadığım kişiden eft girişine izin vereceğim ?
yarın öbürgün başıma bin bir türlü iş açılmayacağının garantisi
ahhh şu milletimiz uyansa artık
ilginç bir bakış açısı hocam bu forumda bu bakış acısıyla iş yapamazsın örneğin bi grafik yaptırıcan yapıcan 100 olsun veya 1k olsun tanımadığın kişi babanın oğlu değil ödeme gönderen 😁😂
Yinede fikrine saygım var kıymetli yorumun için sağol.
dipnot ; burda öğrenci erk çok hayrına birkaçına yemek ısmerlayabilirsin hiçbiride şu kişi bu kişi demez ben olsam ben de demem.🙂 Sonuçta yasadışı bir işlem kumar bahis vs yok