Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle vip için teşekkürler r10

vip geldiği an direkt vip özel alanına daldım, görmemiş gibi dedikodumuzu yapıyorlar mı diye bakayım dedim ama pek bir şey yokmuş. son sayfaya gidip mezarlığa (yıl 2006) baktım orada baya geyik dönmüş, bir şeyler paylaşılmış. günümüzde ise sürem bitiyor görüşürüz konuları var :s

neyse en azından merakım gitmiş oldu.. ayrıca bazı özel bilgiler de edindim, sizde doğum gününüzde görürsünüz

bu arada.. @Crash;@KoS; mezarlıktan bir tek siz sağ çıkmışsınız, tebrik ederim :d
Nereden bulup gördün bilmiyorum ama Henüz çıkılmış bir mezar yok.
Hatta bunun daha da eskisi var iyinet forumları. 2002-2003 de yazdığım mesajlar hala orada duruyordu sanırım. Zaten burasıda iyinet e tepki olarak açılmıştı. Radmin bu domaini ronaldinho10 gibi bir fan sitesi yapmayı planlıyordu.
Bu arada da yaşımız belli olmasın ama emekliliğe 6 sene kaldı

Yukarda da @KoS; yazdığı gibi ücretsiz paylaşıyorduk. Zaten para verip satın alacak kimse de yoktu.

Not : Bu forumda sadece @zeynelkoc; un bana zorla sattığı 3 harfli domainleri bıraktığıma üzülürüm. Sanırım 2007-2008 arası olması lazım. Sebepse 3 harfli org domainler reg fee bile etmiyordu