aliioztass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam . Bende alacağım hangi siteden aldınız ne kadara geldi
Ürünü almadan önce bu değerlendirmeyi okumanızı tavsiye ederim. Öncelikle büyük umutlarla aldığım ürünü 2 gün sonra iade ettiğimi belirteyim. Sebepleri 1) Cihaz bazı halıların üstüne çıkamıyor(shaggy halı benzeri bir halı ) 2) Eğer koltuklarınızın altındaki astarda biraz sarkma varsa ve cihazın tepesine değiyorsa cihaz koltuk altlarına girmiyor, koltuk ayaklarında çentik ya da eğimli bir yapı varsa cihaz kendini oraya taktırıyor ve zorluyor sonrasında da çalışmayı durduruyor 3)Eviniz büyükse haritalama yaparken şarj bitimine yakın (%20) şarj yuvasına dönüyor sonrasında haritalamaya devam etmiyor baştan başlıyor , bir kaç denemeden sonra evin bir kısmını eksik bırakarak haritalattık 4) Cihaz bir çok kez şarj yuvasını bulamadı ve avare gibi evin içinde dolandı durdu, çıkardığı haritaya olmayan yerler ekledi. 5) bir noktayı işaretleyip orayı temizle diye komut veriyorsunuz ama o yerin bir kısmını temizleyip görev tamamlandı diye geri dönüyor. 6) No zone/No mope seçeceğinden bir alanı moplama (örneğin halı üstü) diye seçerseniz ve cihazda mop takılı ise halı üstünden geçmiyor ve geçecek başka alan bulamazsa saatlerce dolanıyor. 7) halı parke birleşimlerinde kırıntı gibi kirler varsa çekemiyor bu da çekim gücü düşük olduğunu düşündürüyor. 8) Su haznesine temizlik maddesi koymayın diyor, yani sadece su ile yerleri silmesi yeterli gelmedi bana. Kısacası bu fiyatlarda bu kadar kötü performans beklemiyordum. Bir çok yorum okuyarak araştırarak aldım ama pişman oldum. Neyseki iadede sorun çıkmadı. İşte iken evi temizleyecek diye aldık ama sürekli peşinde koşmak zorunda kaldık. Tavsiye etmiyorum bu fiyata kesinlikle değmez.

Şöyle bir yorum okudum. Alırken dikkate alın bence.