Selamlar , sunucularin patladigindan beri reklam maliyetleri bende 10 kat artti, 450 kisiye erisim 8₺
Tbm ler 20 krstan 2.5₺ lere cikti sizdede durumlar boylemi banami kasti var acaba Mark'in 😊