Selamlar,
Bildirim gelince konuyu gördüm ama hala ayılamadığım için herhalde hiçbir şey anlamadım
Şu anda forumda vip bölüm mü varmış haberim yok. Uzun yıllardır bir kaç kategori dışında pek aktif değilim. Eskiden forum konuları dışında moderatörler için ayrı bir yerimiz vardı. Vip kategorisini pek hatırlamıyorum, muhtemelen çok uzun sürmediğinden aklımda kalmamış.
Her dönemin, her yaşın güzelliği farklı oluyor. İhtiyarlık tribine girmeden şöyle bir şey söyliyeyim. r10 özelinde konuşursak eskiden 1000 -2000 kişi aktif iş yapıyordu ve çoğu kişi birbirini tanıyordu. Ben zamanında 100-200 kişiyle yüz yüze görüşmüşümdür. Böyle olunca yeni site açtığımızda buradaki arkadaşlarımız karşılıksız hemen link verirdi. Aynı sektörde olanlar uyarılarını yapar, sponsor için tavsiye verirdi. Şu anda parayla satılan kuponlar, seo veya para kazanma tüyolarını biz öğrendiğimiz anda ücretsiz paylaşıyorduk. Birinin tasarım veya yazılım sorununu çoğunlukla bilen biri ücretsiz çözüyordu.
Şu anda eskiye oranla forumda 10-20bin kişi aktif çalışıyor. Belki de bu sayı çok daha fazladır. Kimisi işini iyi yapıyor ama bir kısmı da para hırsı bürümüş çok saçma işlerle uğraşıyor. Böyle olunca iş adres sormaya bile ücretli yardım yapmaya geldi. Eskisi gibi bir yardımlaşma, arkadaşlık ortamı beklemeyin ama mutlaka birkaç kişiyle samimi olun. Çünkü forum veya sektör dışındaki arkadaşlarınızla iş muhabbeti bir yerden sonra olmuyor. Birbirinize yardımcı olmak, bir şey katmak için aynı kafada insanlar olmanız gerekiyor.
Eskilere selam