Arkadaşlar merhaba.
3 Ekim'de forumumuzda
interaktif blog müjdesi verildi.
Bu içerik pazarlama stratejisinin gücünüze güç katacağını tahmin etmişsinizdir hepiniz.
Çünkü daha önce konu açarak yayımlanan içerikler Google sıralamalarında hak ettiği yeri bulamıyordu.
Bu yüzden açıkcası forum biraz dışarıya kapalı gibiydi.
Ama artık R10'da olan, R10'da kalmayacak...
Google üzerinden blog içerikleriyle karşılaşan her bir yeni ziyaretçi,
forum içindek
i dayanışmaya ve ticarete +1 katkı sağlayacak.
Bu yeni trafik akışı sağlandığında hazır olmak gerekiyor.
Misafirleriniz gelmeden evinizi temiz tuttuğunuz gibi yada
müşterileriniz gelmeden dükkanınızı düzenli tuttuğunuz gibi..
Bundan sonra ticari ve ticari olmayan konularımıza göstereceğimiz özenin
karşılığı çok daha büyük olacak.
Özetlemek gerekirse, bu yeni gelişme bence R10 için devrim niteliği taşıyor.
Forumumuzdaki herkesin bundan maksimum faydayı görmesini temenni ediyorum.
Saygılar ve sevgiler...