Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orada açılan konuların denkleri artık hep parası ile satılıyor.

Ahhh eskiler ahhh.
öyle olmuş valla o güzel günlere kısa sürede olsa bir gittim, geldim. en son msn falan diyorlardı dayanamadım bıraktım okumayı