Hocam çok geçmiş olsun.
Bunu sizi dinginleştirmek için demiyorum ama, özellikle yeni doğanlar da kemik gelişimi hızlı ve yenilenmiş oluyor.
Eklem noktası olmadığı için; İNŞALLAH farklı bir hasar yoksa baş maskesiyle ve D vitamini desteğiyle eski halini alacaktır.
Azap çekersiniz, hem kız babası hem de duygusal biri olarak en küçük yanlışım da gözüme uyku girmez, dudaklarımı kemiririm. (Yanlışım sesimi çok yükseltiyorum)
Ama kendimi motive de ediyorum; bu hata veya hatalarımın telafisini çok iyi bir gelecek hazırlamam gerekiyor diye. Bir nebze rahatlatıyor, öneririm.