Öncelikle vip için teşekkürler r10

vip geldiği an direkt vip özel alanına daldım, görmemiş gibi dedikodumuzu yapıyorlar mı diye bakayım dedim ama pek bir şey yokmuş. son sayfaya gidip mezarlığa (yıl 2006) baktım orada baya geyik dönmüş, bir şeyler paylaşılmış. günümüzde ise sürem bitiyor görüşürüz konuları var :s

neyse en azından merakım gitmiş oldu.. ayrıca bazı özel bilgiler de edindim, sizde doğum gününüzde görürsünüz

bu arada.. @Crash;@KoS; mezarlıktan bir tek siz sağ çıkmışsınız, tebrik ederim :d