Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar sanırım doğru söylüyorsunuz en iyisi vaz geçmek ve alan adını almamak daha doğru olacaktır her şey için çok sağ olun bilgilerinizin gerçekten faydası oldu ileride problemler yaşayabilirdim hepinize sağlıklı mutlu günler diliyorum