Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Outlook da Windows'un hocam hiç bir şey olmaz
teşekkür ederim hocam bilgileriniz için bu arada AWS imzanınız ilgimi çekti birazdan pm geliyorum