Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi sorun teşkil etmez diye düşünüyorum çünkü Outlook setting'de bende bunların hepsi aynı veri merkezine bağlı.
yani başında windows yazıp yanına ek bir isim getirilip windows işletim sistemi hakkında nasıl yapılır veya haberleri hakkında yazı paylaşmam sorun olmaz diye düşünüyorsunuz dimi?