Konu
windows.....com alan adı almak hakkında...
07-10-2021, 22:20:47
#4
Wraith
bi sorun teşkil etmez diye düşünüyorum çünkü Outlook setting'de bende bunların hepsi aynı veri merkezine bağlı.