Hocam 2k fazla almanız sizin için iyi olacaktır, şuanki işinizden çıkmadan önce gideceğiniz yerle güzel bir sözleşme yapın en az şu kadar çalışırız gibisinden olabilecek her hangi bir fesihte ise işsiz kaldığınız süre de sizi zora sokmayacak bir tazminat da ekleyin hatta alabilirseniz teminat mektubu da alın.
Genelde yeni iş teklifi verenler projeye güvenip borç harç giriyorlar tutmayınca da ortada kalıyorlar, işi anlatırken de işte şu kadar paramız var borcumuz yok aynı işi yapanlar personel maaşı ödeyemiyorlar vs cümleler kuruyor tabi sizde inanıp giriyorsunuz girdikten sonra da geç oluyor haliyle
Edit: şuan maaşınız kaç bilmiyorum fakat maaşınızın 10k olduğunuzu varsayarsak %20 daha fazla alacaksınız, tabi ocak ayında asgari ücrete tahminimce %15 20 arası zam gelebilir o zamla beraber şuan ki çalıştığınız işle aynı paraya denk gelecek