Benzeri başıma geldi. Ayrıca transfer ücreti de teklif ettiler 6 maaş kadar. Ancak benim de aylık düzenli ödemelerim olduğu için o riske girmedim. Bir kaç ay sonra teklif aldığım şirket o sektörden tamamen çıktı. Bu işler çok riskli. Mevcut düzeninden memnunsan çok dokunma. Ama mutlu değilsen zaten bu bir fırsat. İş değiştirmeden de IT sektöründe çok hacimli zam oranları olmuyor. Benim sana tavsiyem, işinde mutluysan kabul etme. 2k yüksek bir meblağ değil. Değmez.