Merhabalar,

Eski bir tanıdığım aradı, iş teklifi yaptı. Bir mobil uygulama üzerinde çalıştıklarını benim gibi birine ihtiyaçları olduğunu söyledi.
İş arayışım yoktu, reddettim. Ne kadar maaaş alıyorsun dedi daha fazlasını vereceğini söyledi.
Yaklaşık 2k fazla teklif etti.

Ama riske girmek istemiyorum, aylık 4 binden fazla kredi ödemem var. Orada olurda bir aksilik olur işten çıkarsam ve iş bulamazsam borçlarımı ödeyemem. İflas ederim.

Şuanki işimden pek memnun değilim ama işim garanti. Ben çıkmazsam borcum bitene kadar çalışırım burada.
İş konusunda rahatım sadece sosyal ilişkilerde memnun değilim. Örneğin emir almayı sevmem, bazen emir veriyorlar. Ama katlanılmayacak bir memnuniyetsizlik değil.

Hayat riske girmeyenleri sevmez ama riske girmek istemiyorum.
Ne düşünüyorsunuz?