Tinkerbel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selam scripti kurarken error hatası alıyordum bende normal şekilde kurdum
manuel olarak kurup çalıştırdınızmı
istediğiniz şekildemiydi böyle proxy açmak daha fazla proxy oluşturmakmıydı yoksa