Faiz oranları çok yüksek ileride ödeme konusunda çok sıkıntı yaşarsın. Bankaların tefeciden çok farkı yok...
Ben okurken kyk + kredi kartı idare ettim. Kyk ile kredi kartının asgari tutarını ödüyordum öyle geçiniyordum. Ama ev, fatura giderlerini ödemiyordum. Şu dönemde öğrenci olmak çok zor, umarım bir çözüm bulursun.