OBS ile başlangıç yapmak biraz zor olur. Daha kolay programlara bakmanızı tavsiye ederim. Geçen günlerde R10'da da bir konu açılmıştı hatta, onu bulabilirseniz orada bir sürü öneri yapılmıştı.