Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun kardeşim bende çok uğraştım ilk zamanlar yalnız kafama takılan "beyinde çatlak var çok önemli değil" ne demek çatlak nasıl önemli olmaz birde 15 günlük bebeğin kafatası bile olmaz henüz su dur maddi imkanın varsa iyi bir özel hastaneye gitmeni tavsiye ederim Allah kolaylık versin.
Hocam doktorlar çok kompleksli sağolsunlar. Aynı soruyu ben de sordum beyinde catlak nasıl onemli olmaz dedim. Kendisi direkt el kadar bebeği hem dusuruyorsunuz hem de doktorluk yapıyorsunuz diye bizi sucladi. İnşallah ben özel bir hastaneye de ***ūrecem içimiz rahat değil zaten.