Çok geçmiş olsun kardeşim, istemeden de olsa böyle üzücü durumlar olabiliyor hayatın her alanında.. Sağlıklı sıhhatli büyür inşallah. Çok yıpratma kendini, olacağı varmış. Tekrardan geçmiş olsun.