henüz pump yapmadan 6-7 ay önce almıştım. sonra 2 kez pump yaptı biraz daha artsın derken düşmüştü 250 lira atmıştım 4k falan olmuştu. ilk girdiğim zamanlardı şansıma güzel artmıştı ama değerlendirememiştim. yine de düşmesine rağmen kardaydım çoğu kişi tepeden girdi. şuanki artıştan karı alıp kaçtım hem shiba hem akita ikiside arttı. akitaya az atmıştım. geçen binanceden ekleme yapacaktım ama emiri gerçekleştirmedi.