Üstad aynı tarz sorular için konu açmana gerek yok aynı konu üzerinden yorum yazan kişilere sorunu sorabilirsin.

Bu arada lütfen yanlış anlama ama eğer bu sorunun bile cevabını birine soruyorsan o projeye girip paranı boşa harcama hiç, Hayırlı geceler.