makaleyazari01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun üstad kolumdan bir parça kopmasa iyiydi bir müddet makale yazamam artık 😕
Canınızı sıkmak mantıksız olur hocam. Durum hakkında eğer Allah korusun daha kötüsü bir en azından (Son) durumu olsa idi o güzelim eller bir daha hiç makale yazamazdı. Bardağın boş tarafından baksak hiç fena olmayacak gibi bu durumlar da. Motivasyon için, hem motivasyonun da iyileşmeye katkısı olduğunu duymuştum, ne kadar doğru tabii de en azından mutluluk her zaman iyidir. 😇🙏