Shiba 1 TL olursa bitcoin'in piyasa değerini 50ye katlayarak yanılmıyorsam 50 trilyon dolar piyasa değeri olur tek başına, anlık fiyatını ise tam 5,000 kat arttırması gerekir. Böyle realist olmayan hedefler bana komik geliyor. Fazla söze gerek yok, umarım herkes bir şekilde bir şeyler kazanır ne diyeyim.