Hocam şuan hiç düşünmeden gidin eğer hâlen 7 günün içindeyseniz direkt olarak şikayet edin. Ek olarak tavsiyem bu senetten haberimiz yok kim bilir ne zamandan diye altını çizerek şikayet edin ki en ufak bir pürüz dahi varsa senet direk düşsün yani demek istediğim 300k değil 50ymiş demeyin direk böyle bir şey yok diyin