igdTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam öyle olmaz işimize geleni kıyaslayalım şükür edip biat edin
ben bıraktım hocam zaten sigarayı 1 yıl oldu çok şükürde ama yazık yani çok günah millete