Konu
Binance Global'e Teşekkürüm Var
06-10-2021, 18:00:17
#4
nalpagutt
Mrmmx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
binance ben de kullanıyorum hocam ufak mebla olsa da .d. Binance kraldır
50$ kadar bir fee alıyorlar aslında bu işlemi yaparken. Ancak benden almamıslar. Sebebini bende anlamadım.
Fringe21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Binance dan şaşmayın
Daha öncede söyledim bunu . Kesinlikle.