bilalkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre hak etmiyor, şartlar ve durumlar illaki seni diz üstü almaya zorlamıyorsa her şekilde masa üstü bir sistem daha iyidir.
14.000₺ diz üstü bilgisayar da 8GB RAM görmekte ayrıca tuhaf, sanırım sen bütün parayı ekran kartı için ödüyorsun garip ama gerçek
Ekran kartı ve işlemci bu kadar nitelikli iken 8 gb ram detayını gözden kaçırmışım. Sahi, ram detayı bu özelliklerin yanında önemli mi?