Bana göre hak etmiyor, şartlar ve durumlar illaki seni diz üstü almaya zorlamıyorsa her şekilde masa üstü bir sistem daha iyidir.
14.000₺ diz üstü bilgisayar da 8GB RAM görmekte ayrıca tuhaf, sanırım sen bütün parayı ekran kartı için ödüyorsun garip ama gerçek