Shıba coin binance'de ilk listelendiğinde 2k TL kadar almıştım. Hiç anlamam kripto işlerinden fakat bol sıfırlı görünce alayım 1TL olduğunda milyoner oluruz diye alayım dursun demiştim

Bir ara baktım 300TL'lere düşmüş bizim bakiye. Şimdi varlığını bile unutmaya başlamışken neredeyse yatırdığım tutara ulaşmış. Nedersiniz Doge gibi milyoner edermi
