Merhaba
pazaryeri çalışma modeli ile ödeme alan arkadaşlara bir sorum var,
satıcı mağazaya ödemeyi aktarabiliyorunz ancak bizim mağazanın aldığı komisyonu otomatik aktarırken kod da sorun yaşıyoruz başarılı olmuyor.
1- paytr mağaza komisyonu manuel mi çekiliyor destek ekibinden gelen mesajda bakiyeyi talep etmeniz gerek gibi anlamadığım bir yanıt var
2- her iki tarafa da otomatik gidiyor ise örnek kod parçacığını paylaşabilecek bir arkadaşımız var mıdır.