Marka Tescili için ne yapmamız gerekiyor şuan web site servis dışı yılbaşından sonra aktif hale gelicek ve orjinal bir şekilde faturanlandırma yapılacak ama anlamadığımız bir sorun var
buradan hangisini seçmemiz gerekiyor Şahıs Şirketi Kurmak istiyoruz Hangi Adımları teker teker yapmamız gerekiyor
ayrıca domain kullanmak için ne kadar bir reg ücreti vardır bunları bilemiyoruz
toplam ne kadar bir ödeme gerekiyor
ve site devre dışı iken vergi ödemek zorunda mıyız ?
Bu soruları cevaplarsanız sevinirim